Gearriveerd in The Big Apple! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anke Popping - van Delden - WaarBenJij.nu Gearriveerd in The Big Apple! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anke Popping - van Delden - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in The Big Apple!

Door: ankepopping

Blijf op de hoogte en volg Anke

05 Juli 2012 | Verenigde Staten, New York

We zijn eindelijk in ons hotel in New York, na 4 landen gezien te hebben zijn we ook wel helemaal kapot. 24 uur geleden werd ik wakker en nu val ik in slaap in The States.. Heerlijk! Klein beetje jammer van de mega stress momenten (voor mij dan, Gergö is enorm koelbloedig) toen er maar 1 douane open was waardoor wij echt 5 minuten voor de deur dicht ging het vliegtuig binnen kwamen hollen en dat vervolgens bij aankomst in Dublin bleek dat mijn Esta gewoon niet meer bestond. IK HEB ZELFS DE FOTO OP FACEBOOK STAAN!!

Dus terplekke een nieuwe aangevraagd, naja Gergö dus... ik stond zenuwachtig op en neer te hupsen.
Conclusie: ik ben hier niet geschikt voor, Gergö gelukkig wel :) Maar zonder al die stomme dingen kom je dus echt het land niet in hier. Ze hebben nu ook een prachtige scan van mijn mooie irissen gemaakt en al mijn vingerafdrukken genomen. Dat was nog niet zo toen ik voor een half jaar ging maar nu sta ook ik in HET bestand!

Leuk detail: de man van immigration in New York:
So, you're married? how old are you guys? I thought people in Europe didnt get married any more before they're like 40..
Dus toen hebben we even verteld dat wij gewoon heeeeel uniek zijn!

Het hotel staat echt naast de terminal van de airtrain dus we waren er in 5 minuten en het hotel is enorm mooi. Staat echt in een enorme ghetto buurt, dat vonden we eigenlijk wel cool. Maar het hotel is dus supermooi :) Morgen om 1 uur smiddags gaan we naar ons appartement maar nu eerst maar eens flink bijslapen met de airco op standje noordpool want ook hier is het gewoon 40 graden..

  • 06 Juli 2012 - 19:23

    Mama:

    geweldig om je reisverslag te lezen, ik zie alles voor me. Ondertussen kijk ik naar de dvd van asspeoester die eindelijk gekomen is. Ik keek al dagen hoopvol in de brievenbus. Jullie staan er prachtig op.

  • 06 Juli 2012 - 20:06

    Josien:

    Ha, eindelijk tijd om al je verslagen te lezen want ik heb... vakantie!!!! Mooie verhalen schrijf je weer ;-) Je maakt wat mee, hè? Geniet lekker verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Zomer 2012

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

San Francisco

18 Augustus 2012

Yosemite Park

17 Augustus 2012

Las Vegas, Death Valley & Sequoia

15 Augustus 2012

Foto's

14 Augustus 2012

Antelope Canyon & Grand Canyon
Anke

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 67614

Voorgaande reizen:

22 Maart 2019 - 29 Maart 2019

Mallorca

21 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Zuid Portugal

31 Oktober 2016 - 08 November 2016

Tenerife

23 Oktober 2015 - 02 November 2015

Utah

07 December 2014 - 16 December 2014

Japan

27 September 2014 - 27 September 2014

Deutschland!

18 Oktober 2013 - 28 Oktober 2013

Herfst 2013

30 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Zomer 2012

Landen bezocht: