Doordeweekse happenings - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anke Popping - van Delden - WaarBenJij.nu Doordeweekse happenings - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anke Popping - van Delden - WaarBenJij.nu

Doordeweekse happenings

Door: ankepopping

Blijf op de hoogte en volg Anke

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, New York

Morgen is mijn orientatiecursus voor New York Cares maar vanaf maandag moest ik mezelf een beetje vermaken.
Het ging een beetje met ups and downs want ik kan niet echt dingen gaan bekijken/doen want dat doen we samen in het weekend en ik ben totaal geen shop-fanaat dus dan sjok je wat rond maar ik miste wel echt heel erg de company van iemand die ik een beetje ken.
Verder moest ik dinsdag van 2 tot 5 op de kabelman voor de tv wachten en die kwam gewoon niet opdagen, pas om 8 uur 's avonds maar dan zit je de hele middag een beetje uit het raam te kijken.
Gelukkig bijna weekend!

Ik heb een paar leuke dingen bekeken:
De Trump Tower (BLING BLING BLING) Tiffany's (zoveel BLING dat past hier niet in een tekstbericht) en weer een mega snoep/speelgoedwinkel: F.A.O. Schwartz. Met een grizzlybear knuffel die maar liefst 1000 dollar kost! Wauw! Echt ik loop helemaal kwijlend rond ik vind het echt het einde.

's avonds hebben we leuk door Hudson River Park gewandeld en daar gebeurt echt zoveel! Er zijn veel mensen aan het sporten en wij hadden vreselijk de slappe lach want de meest uiteenlopende figuren komen voorbij rennen/strompelen. Echt van inimini aziaten in rare pakjes tot mega amerikanen die eruit zien alsof ze reanimatie nodig hebben. En we zaten op een bankje en toen was er een amerikaan op een ander bankje van die spring oefeningen aan het doen zegmaar om en om met een been op het bankje springen. Het is echt supergoed dat ze het doen maar het is zo hilarisch want ze zijn verre van fit dus het ziet er echt uit alsof je naar de Big Momma film zit te kijken ofzo.

Tot slot is boodschappen doen echt een avontuur en ook dat werkt enorm op onze lachstuipen. We gaan met de bus naar Pathmark en die bus rijdt hier door onze wijk, Ironbound, maar hier wonen echt alleen maar (hele vriendelijke) portugezen en gangsters. In de bus zijn wij echt de enige blanken en verder zitten mensen: met muziek mee te rappen, keihard ruzie te maken door de telefoon en te schreeuwen dat ze hun geld willen, nog meer mee te zingen, en echt alles is portugees. Verder komt de bus aanscheuren, doet tijdens het rijden de deuren vast open, stopt echt midden op de weg (niet zoals bij ons netjes op de busstrook) en dan ren je snel over de weg naar de deur en scheurt hij ook weer weg met de deuren nog open.

In de supermarkt hebben we onze weg wel gevonden inmiddels, we leven op America's choice producten en dan is het prima te doen! Je hoeft alleen niet te proberen om lekkere salade met mozarella tomaat en basilicum te maken. Als ik zeg dat de goedkoopste bol mozarella 7 dollar is zegt dat genoeg denk ik :) Leuk voor in het weekend zullen we maar denken.
Nu ga ik lekker criminal minds kijken!
Hier is de link met alle fotos van mijn afgelopen dagen, ze spreken wel voor zich :)
Bedankt voor alle reacties! Het is echt heel leuk om berichtjes van mensen terug te lezen daar word ik helemaal blij van :)

https://picasaweb.google.com/110333474765507412021/DoordeweeksAmerika?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMWLyra4383q2gE&feat=directlink

  • 12 Juli 2012 - 09:52

    Douwe:

    Blijblijblij word je hiervan. Verder heb ik ook niet zoveel te melden behalve dan dat ik de laatste donderdag ooit bij Ad Hoc aan het werk ben.

  • 13 Juli 2012 - 08:22

    Marius :

    jaiwe mensken , graag wil ik even reageren op je reisverslag Anke. Ik heb er meerdere gelezen en vind ze buitengewoon boeiend , misschien niet omdat het spectaculaire belevenissen zijn maar meer de manier waarop je ze beschrijft, ' ik kan maar een conclusie trekken Anke "jij moet schrijfster worden "het is zo beeldend beschreven en vol humor! kus pipo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Zomer 2012

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

San Francisco

18 Augustus 2012

Yosemite Park

17 Augustus 2012

Las Vegas, Death Valley & Sequoia

15 Augustus 2012

Foto's

14 Augustus 2012

Antelope Canyon & Grand Canyon
Anke

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 67637

Voorgaande reizen:

22 Maart 2019 - 29 Maart 2019

Mallorca

21 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Zuid Portugal

31 Oktober 2016 - 08 November 2016

Tenerife

23 Oktober 2015 - 02 November 2015

Utah

07 December 2014 - 16 December 2014

Japan

27 September 2014 - 27 September 2014

Deutschland!

18 Oktober 2013 - 28 Oktober 2013

Herfst 2013

30 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Zomer 2012

Landen bezocht: